Een anonieme Israëlisch minister vertelde deze week aan het dagblad Ha'aretz dat hij voorlopig niet van plan is naar Amsterdam op vakantie te gaan. 'Als de schaal van de schade in de Gazastrook bekend wordt, ga ik niet naar Amsterdam, maar direct naar het Internationaal Gerechtshof in Den Haag.' De onderstaande video's laten zien waarom.
dinsdag 27 januari 2009
Rijp voor het Internationaal Gerechtshof
Abonneren op:
Comment Feed (RSS)
|