Zaterdagavond treedt de geëngageerde punk/skaband Modena City Ramblers op in Paradiso. Sommige lezers van dit blog kennen de band misschien nog van hun optreden aan het slot van de fantastische demonstratie in Florence in 2002, aan het eind van het eerste Europees Sociaal Forum. Voor alle anderen een voorproefje. In dit filmpje steekt de band een socialistische klassieker in een nieuw jasje.
donderdag 1 mei 2008
Modena City Ramblers
Posted by
IS webredactie
om
13:18
Labels:
Cultuur,
Socialisme
Abonneren op:
Comment Feed (RSS)
|