Waarom het zo lang moest duren weet ik niet, maar hij is eindelijk in de bioscopen te zien. Michael Moores documentaire over het Nederlandse, ehm, herstel, Amerikaanse zorgstelsel.
dinsdag 27 november 2007
Sicko eindelijk te zien
Posted by
Pepijn Brandon
om
16:54
Labels:
Cultuur,
neoliberalisme
Abonneren op:
Comment Feed (RSS)
|